Sunday, February 5, 2012

Bancuri tari cu Alinuta

Bancuri cu Alinuta. Bancuri tari noi, poate ultimele si cele mai tari bancuri cu Alinuta. Alinuta intarzie la scoala. Profesoara era deja in clasa.
- Buna ziua!spune ea trista.
- Alinuta,te rog sa iesi si sa intri fericita !
Iese, apoi:
- Buna ziua!spune ea aproape fericita.
- Nu auzi,intra fericita!
- Buna ziua! Ce mai faceti? Ce zi frumoasa! zise foarte fericita.
- Foarte bine! Dar de ce ai intarziat?
Alinuta foarte fericita :
- A murit mama!

***

Un baietel la scoala:
- Sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate.
Invatatoarea curioasa intreaba:
- La ce facultate, puiule?
- La facultatea de medicina.
- Si ce face acolo, puiule?
- Sta linistita intr-un borcan.

***

Alinuta mergea pe strada cu doua furculite in maini si striga:
- Cine vrea sa se uite in binoclu ? Gratis! Satisfactie garantata.
Un trecator naiv se ofera. Alinuta ii baga furculitele-n ochi. Trecatorul incepe sa strige:
- Hei, dar nu vad nimic. M-ai pacalit.
Alinuta invirte furculitele si il linisteste:
- Stai, ca inca nu l-am reglat.

***

- Alinuta , fii draguta si fa-i o baie fratelui tau.
Dupa vreo juma' de ora tatal intra in baie ... Alinuta il tinea de urechi pe fratiorul sau si il tragea prin apa.
- Alinuta, mai pune mana si mai freaca-l si tu.
- Ai innebunit, vrei sa ma oparesc?

***

Alinuta se saruta cu Ionel. Acesta zice:
- Alinuta vezi ca ti-ai scapat guma la mine in gura.
- Nu nu e guma. Sunt doar racita...

***

Alinuta mergea pe strada foarte ingandurata si mestecand continuu. Se intalneste cu o prietena care o intreaba:
– Ce mesteci?
– O lama.
– Orbit cumva?
– Nu, Gillete.

***

Vine Alinuta acasa de la scoala si o intreaba pe ma-sa:
- Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara ?
- Nu ca o sa ti se vada chiloteii.
A 2-a zi vine Alinuta si o intreaba pe mama ei din nou :
- Mama, mama, pot sa fac si eu roata afara?
- Nu mama ca o sa ti se vada chiloteii.
A 3-a zi vine Alinuta acasa si ii spune mamei ei:
- Mama, mama, am facut roata.
- Si nu ti s-au vazut chiloteii?
- Nu, ca i-am dat jos...

***

Alinuta: Mama, mama, nu vreau sa golesc gunoiul!
Mama: Taci si inghite!

***

- Mama, cand avem din nou budinca de vanilie?
- Mai trebuie sa asteptam pana genunchiul bunicii puroiaza din nou.

No comments:

Post a Comment