Tuesday, February 28, 2012

Bancuri tari cu adolescente

Bancuri cu adolescente. Bancuri tari noi, poate ultimele si cele mai tari bancuri cu adolescente. La ora de muzica o tanara se ridica si spune:
- Domnule profesor, mama mea spune ca am voce frumoasa.
- Nu conteaza ce sustine mama ta. Vecinii ce zic?

***

O fetita o intreaba pe mama sa:
- Mama, de ce tata e asa de chel?
- Deoarece are multa minte.
- Dar de ce tu ai asa de mult par pe cap?
- Mananca si taci!

***

I: Cum se defineste o "fata mare"?
R: O fetita de vreo 9 - 10 ani, dar urata.

***

  • Mama, pot sa fiu pedepsita pentru ceva ce nu am facut ?
  • Sigur ca nu.
  • Deci nu poti sa ma pedepsesti pentru ca nu am facut curat in camera mea?

***

Fetita catre bunica:
- Bunico ce este un amant ?
Cand aude bunica incepe si striga disperata si fuge repede sa deschide dulapul, iar de acolo cade un schelet.

***

O fetita vine seara tarziu acasa. Mama o intreaba:
- De ce ai intarziat, ca filmul s-a terminat de mult?
- Mama draga, in drum spre casa, m-a urmarit un tip. Era tare frumos, dar mergea foarte incet...

***

Intr-o zi o baga unul pe o tipa in dormitor, o dezbraca si se pregateste sa se urce pe ea. Dar mai intai o intreaba:
- Auzi fetita, dar tu cati ani ai?
- 13.
- Aoleuuu!! strange-ti repede hainele si fugi!
Se uita asta in scarba la el:
- Dom'ne, nu stiam ca esti asa de superstitios!

No comments:

Post a Comment