Sunday, December 6, 2015

Am o tableta de care pot sa fiu mandru

Am luat si eu mai multe tablete si vreau sa ma dau mare pentru ca pot sa fac asta. Am zis ca ma dau mare insa nu vreau sa fac sa fie aa pentru ca nu incurajez mandria. Dimpotriva, va incurajez sa fiti smeriti si umili, cu capul mai plecat decat sa fiti tantosi. Cat despre Tableta Lenovo IdeaTab Arvin A7-30 cu procesor Quad-Core MT8382M 1.30GHz, 7", IPS, 1GB RAM, 8GB eMMC, Wi-Fi, 3G, Bluetooth, Android 4.4 Kit Kat pot sa va spun ca este o tableta buna iar daca o veti cumpara o sa am si eu o bucurie. Nu neaparat de aici, ci din alt loc. Sper sa fie facute bine anumite cestii ca sa am si eu beneficii impreuna cu voi, adica sa fim ami multi fericiti in acelasi timp: magazinul online pentru ca face vanzai, voi pentru ca ati cumaprat un produs de buna caliatte la un pret avantajos si eu pentru ca am obtinut un comision daca veti intra de pe siteul potrivit, care insa nu este inclus aici pentru ca acest blogulet nu face parte din portofoliul meu intr-o anumita retea. Insa trag speranta ca veti intra e acel site prin intermediul lui Google, caci incerc sa influentez ceva e acolo, ca sa imi iasa si mie ceva bun din toata treaba asta.

No comments:

Post a Comment